vrijdag 18 juni 2010

Joran welkom in gevangenis!

Ik heb goed nieuws voor de gevangenen in Castro Castro. De ex-vriendin van Joran heeft geblaat hoe hij was als minnaar. Ze noemt hem 'romantisch' en 'lief'. Ik denk dat de ouders van Natalee en Stephany daar anders over plegen te denken. Ook heb ik het vermoeden dat de ex van Joran geen laptop van het ventje heeft aangeraakt. Anders had ze dit niet naverteld. 'Je mag alles van me hebben, behalve mijn.....'

De medegevangenen zijn dolblij met dit nieuws. Binnenkort moet onze nationale schaamluis verhuizen naar een - voor de overige gedetineerden- toegangelijkere cel. In peru kan je trouwens rustig spreken over een hol, getuige de beelden van CNN. Maar dat hebben de jongens in Castro Castro allang begrepen. Hun nieuwe celmaat, 'holmaat' zal hartelijk welkom geheten worden. En binnen afzienbare tijd zal Joran begrijpen waarom zeep en shampoo altijd op de grond liggen in de douches....

Aangezien Joran een zaak in Thailand heeft waar hij Pizza's, broodjes en koffie verkocht, zal de term 'een broodje vanderslootje' (Dank HvdV) snel bedacht zijn. Deze naam zal al snel verbonden worden met de wekelijkse gangbang tijdens het douchen en voor je het weet is Van der Sloot een begrip in gangbangland. Castro Castro zal nooit meer hetzelfde zijn. Met dank aan dat slecht excuus voor een man. Mij is in ieder geval nu pas duidelijk waarom Van der Sloot via de achter-ingang de gevangenis is ingebracht. Heel gay-nederland wist dit allang.

In het buitenland wordt Joran 'Dutch playboy' genoemd. Wel, dat gaat hij ongetwijfeld waarmaken. Wat een schande eigenlijk voor Nederland dat er zo'n type een Nederlandse achtergrond heeft. Een walgelijk mannetje met een walgelijke uitstraling en een walgelijke levenshouding.

De media struikelen over elkaar heen om nieuws over hem te brengen. Ik spreek de wens uit dat ze daar mee stoppen. Hij is het echt niet waard. Wie heeft bedacht dat het nieuws is dat Joran in een cel zit en boeken leest? Knap ongeloofwaardig voor zo'n mislukt mannetje trouwens. Wie is er op het idee gekomen een speciale uitzending te maken over de gevangenneming van dit onderkruipsel?

Ik hoop dat we hem snel vergeten.